Click here for lightsabers
  • Home
  • Help
  • Login
  • Register
Pages: 1 [2]   Go Down
Author Topic: Anything Goes... (heads up, it's not exactly star wars... heh heh... .... ....  (Read 5577 times)
ThreadJack
Lady of the Order Aeon
SaberForum.Com Moderator
Knight Commander
OVER 9000!!
*****

Force Alignment: 766
Posts: 13653


Truly, she will be strong- A luminous being is she


« Reply #15 on: April 29, 2011, 12:58:45 PM »

Good idea. I'm packing two Gladius', my sawed off, a dagger, a Colt 1911, some C-4, and as much ammo for both guns as I can carry. We'll show those Borgs...
Logged

(Sig by me!)
Now accepting dark side points.

Manroon
Protector of Abused Dungeon Rancors
Knight Commander
*

Force Alignment: 832
Posts: 8289


Nova Six, two lit and in the green.


WWW
« Reply #16 on: April 29, 2011, 03:07:56 PM »

Darn right! Grin Ready? Say it with me now....

Ever'body was Kung Fu fiiiiighting...... XD Man that shotgun made him zap with lightning..... I'm horrible. lol
Logged

I am not a color...


A Knight can serve only one Master.

Duff Man
The Double Triple X 4 + Fish OG of Randomness Version 2.7 of part 9 = Bacon
Knight Commander
*

Force Alignment: -353
Posts: 1504



« Reply #17 on: May 14, 2011, 03:15:11 PM »

This shows it is possible to be a fan of both Star Wars and Star Trek.  Maybe this is the first step to ending the nerd wars. For to long I have sat back and watch those forced to keep the hood of their Jedi Cloaks up to conceal Their Vulcan ears in fear of being expelled from the order or those that would have to make sure the locks in place on the Holodeck were secure so they could practice light saber skills in private.  I have seen far to many body bags filled with Ferengi and Wookiees. Isn't it obvious that Storm troopers and Red Shirts come from the same expendable gene pool.  It is time for it to STOP!!   "CAN'T WE ALL JUST GET ALONG"!
   
« Last Edit: May 16, 2011, 01:07:54 AM by Duff Man » Logged

Ultra Saber SI Staff:Guardian Blue
Ultra Saber Redemption:SRD
Ultra Saber Dominix V2 LE:Dark VA
MR Construction Kit:RGB

Manroon
Protector of Abused Dungeon Rancors
Knight Commander
*

Force Alignment: 832
Posts: 8289


Nova Six, two lit and in the green.


WWW
« Reply #18 on: May 16, 2011, 11:55:32 AM »

First, I gotta say RIGHT ON DUFF MAN!

But then I gotta say Han'll deck Kirk for that, which will make for an EPIC fistfight, and I won't even touch on what will happen when Chewie and Spock find out, and finally.... yeah, Stormies and Redshirts may come from the same expendable gene pool, but I think we all know the Redshirts would side with the Rebels. Smiley And lest we forget, at least Redshirts can hit their targets and see where they're going! Though to be fair, Stormies tend to at least fire more than once before they die.... XD



So after all of that, now I realize I sorely need to get my laptop fixed so I can get more work done on this. lol
Logged

I am not a color...


A Knight can serve only one Master.

ThreadJack
Lady of the Order Aeon
SaberForum.Com Moderator
Knight Commander
OVER 9000!!
*****

Force Alignment: 766
Posts: 13653


Truly, she will be strong- A luminous being is she


« Reply #19 on: May 16, 2011, 12:44:51 PM »

And when Admiral Piett and Sulu get involved, we'll have one fraken awesome starship battle! Who would win the Enterprise or the Executor? Hmmm........
Logged

(Sig by me!)
Now accepting dark side points.

Manroon
Protector of Abused Dungeon Rancors
Knight Commander
*

Force Alignment: 832
Posts: 8289


Nova Six, two lit and in the green.


WWW
« Reply #20 on: May 16, 2011, 03:24:27 PM »

Depends which Enterprise we're talkin' 'bout. I think there's no question the Enterprise E would come out on top, D I have less confidence in, A would get a good chance, as would B, C and D I just dunno though.....
Logged

I am not a color...


A Knight can serve only one Master.

Duff Man
The Double Triple X 4 + Fish OG of Randomness Version 2.7 of part 9 = Bacon
Knight Commander
*

Force Alignment: -353
Posts: 1504



« Reply #21 on: May 16, 2011, 07:11:53 PM »

And when Admiral Piett and Sulu get involved, we'll have one fraken awesome starship battle! Who would win the Enterprise or the Executor? Hmmm........

Fraken? Yeah I guess we can throw Battlestar Galactica in on it too.  Grin
Logged

Ultra Saber SI Staff:Guardian Blue
Ultra Saber Redemption:SRD
Ultra Saber Dominix V2 LE:Dark VA
MR Construction Kit:RGB

Manroon
Protector of Abused Dungeon Rancors
Knight Commander
*

Force Alignment: 832
Posts: 8289


Nova Six, two lit and in the green.


WWW
« Reply #22 on: May 17, 2011, 12:17:18 PM »

I call Vipers. LOL Yeah, I think Frack has become the official swearword that isn't really a swearword of all science fiction fans. XD
Logged

I am not a color...


A Knight can serve only one Master.

Pages: 1 [2]   Go Up
Send this topic | Print
Jump to: